Toe aan een carrière switch? Klik hier

Store manager damesmode
Jouw +factor: Creatief denken
Beschikbaarheid: 30 – 36 uur
Locatie: Noordwijk

Vacature omschrijving.

Store manager gezocht voor een midden / hoogsegement damesmode winkel in Noordwijk!

Ben jij een modefanaat die graag de hoogste service biedt aan de klant, de leiding neemt en een team kan inspireren en motiveren? Dan hebben wij dé perfecte kans voor jou! Een damesmodewinkel in Noordwijk zoekt per direct een enthousiaste shopmanager die het verschil wil maken.

Over het bedrijf:
Sinds 1970 vertaalt het bedrijf internationale modetrends naar een unieke, herkenbare stijl en staat het bekend om zijn elegante en vrouwelijke damesmode. Het bedrijf staat voor vrouwelijkheid, elegantie en oog voor detail, met een duidelijke focus op verfijnde belijning. Vanuit het kantoor in Diemen worden de collecties ontworpen en gepresenteerd, die je vindt in de webshop, brandstores en op diverse verkooppunten in binnen- en buitenland. Elk seizoen worden de nieuwste internationale modetrends vertaald naar unieke en herkenbare stukken. Het assortiment varieert van chique jurken en blouses tot stijlvolle broeken en rokken, altijd met een vleugje klasse en een eigentijdse twist. Het bedrijf biedt kleding die perfect is voor zowel zakelijke als casual gelegenheden, waardoor elke vrouw zich zelfverzekerd en modieus kan voelen.

Wat ga je doen?
Als store manager ben jij de drijvende kracht achter de winkel. Je hebt passie voor mode en weet dit over te brengen op je team en klanten. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

Inspireren en coachen: Je motiveert je team en helpt ze zich te ontwikkelen.
Klanten adviseren: Je helpt klanten de perfecte outfit te vinden en vertegenwoordigt de merkuitstraling.
Creatief denken: Samen met je team bedenk je manieren om het klantenbestand uit te breiden.
Talent benutten: Je zet de juiste mensen op de juiste plek in jouw team.
Teamontwikkeling: Je zorgt dat je team uitgroeit tot sterke personal shoppers met top styling adviezen.
Dagelijkse verantwoordelijkheid:

  1. Team coaching in verkoopvaardigheden en styling
  2. Efficiënte planning maken en slim voorraadbeheer
  3. Lokale commerciële kansen benutten
  4. Omzet verhogen met je team

 

Jouw +factor:
– Je bent communicatief sterk en klantgericht.
– Je bent een echte teamspeler en flexibel.
– Je hebt een enthousiaste en gedreven houding.
– Je denkt altijd in oplossingen en bent goed in plannen en organiseren.
– Je hebt een passie voor mode en styling.
– Werkervaring in een soortgelijke functie.
– Beschikbaar voor 30-36 uur per week.

+factor van het bedrijf:
– Een uitdagende parttime functie als shopmanager in een dynamisch en gezellig bedrijf.
– Arbeidsvoorwaarden conform de Inretail CAO.
– Een salaris passend bij jouw werkervaring
– Aantrekkelijke personeelskorting ( eerste 3 kledingsets 70% korting )
– Volledige reiskostenvergoeding €0,23 per km

Klinkt dit als jouw droomjob? Solliciteer dan snel en word de nieuwe shopmanager bij de damesmode zaak in Noordwijk!

Solliciteer nu!

Voornaam*
Achternaam
E-mailadres*
Telefoon nummer
Upload jouw CV hier
Maximum file size: 256 MB

Werk jij hier binnenkort?

Is dit iets voor jou?

Veel gestelde vragen

Wanneer krijg ik uitbetaald?

Je hebt zelf de mogelijkheid om te kiezen tussen wekelijkse en 4 wekelijkse uitbetaling op woensdag of vrijdag. Je word altijd op een vaste dag uitbetaald zodat je nooit hoeft af te vragen wanneer je je geld ontvangt.

Is er kans op een vaste baan?

Er is zeker kans op een vaste baan wanneer het van beide kanten goed bevalt. Wij zijn altijd op zoek naar de beste baan voor jouw zodat jij en het bedrijf beide verder kunnen groeien. 

Waar afmelden bij ziekte?

Voor aanvang werktijd dien je  af te melden bij de inlener (bedrijf waar je werkt). s’morgens voor 09:00 uur dien je af te melden bij ons Custom-recruitment. 

Carriére switch?

Soms doe je al jaren hetzelfde werk en kom je door omstandigheden in de situatie dat jouw baan vervalt , bijvoorbeeld door de huidige situatie in Nederland, door faillissement of door overtallig verklaard te worden bij het bedrijf waar je( al lang) werkt. Dan kun je jezelf afvragen, wordt het misschien tijd om iets anders te gaan doen op werkgebied?
Waar ben ik eigenlijk goed in ? Waar wordt ik echt blij van? Wat kan en wil ik eigenlijk nog meer dan het werk wat ik al jaren heb gedaan? Welke opleiding kan ik gaan volgen? Welke richting kan en wil ik op? Waarom reageer ik zoals ik reageer , zowel op werk als op prive gebied? Wat kan en wil ik veranderen? Waarom vind ik verandering zo lastig?
Custom-recruitment kan jou hierin verder begeleiden en inzicht geven in jouw intrinsieke competenties.
Hiervoor gebruiken we de ACT meting: Analytical Competence tool op basis van Human Being Management.
Deze tool geeft inzicht in jouw natuurlijke competenties , waar je succesvol in bent of kunt worden en waar je energie van krijgt.
Deze meting geeft ook inzicht wat je beter niet kunt ontwikkelen of waar je beter geen energie in kunt steken, omdat je hier moe van kan worden en onder druk kan het gedrag vervormen.

De ACT meting geeft ook inzicht welke richting te kiezen als het gaat om een nieuwe job , carriere-switch of opleiding, of geeft antwoord op eventuele hulpvragen op zowel werk als op prive gebied.

De meting kan online worden gedaan , vervolgens zal de Actor van Custom-recruitment jou daarna uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.

 
De meting kun je bij ons doen vanaf €595,-excl btw per persoon dit is incl:
  • Online meting
  • Persoonlijk live gesprek of telefonisch gesprek
  • Uitgebreid persoonlijk verslag met tools om verder te gaan
Wij zeggen niet wat je moet gaan doen , maar geven aan wat van nature bij je past.

Dit inzicht gunnen wij iedereen.

 

Vaak gehoord van kandidaten,,, dit had ik al veel eerder moeten doen,,,,

 
Talentselection/Carriereswitch:
Neem contact met ons op voor meer informatie wat de ACT meting voor jou kan betekenen, stuur een mail of bel. Contactgegevens zie website.